Strona o mnie
Witam serdecznie
Priorytetem firmy jest zapewnienie państwu:
bezpieczeństwa, wygody przeprowadzanej transakcji i zadowolenie z
naszych
artykułów.
Jeżeli jest Pan/i zainteresowany/a zakupem u mnie towaru to proszę
przeczytać tę stronę do
końca. Zajmie to co najwyżej 2-5 minut, a w ten
sposób unikniemy nieporozumień.
Do każdego towaru dołączamy paragon fiskalny, lub na życzenie Fakturę
VAT.
Aukcje należy czytać dokładnie i ze zrozumieniem - całe od
góry
do dołu. Zwłaszcza te na których są dostępne
różne kolory
butów. Na każdej aukcji podaję nr obuwia i w jakim kolorze
jest
dostępny.
Proszę
nie sugerować się numerami butów, w tej chwili jest bardzo
duża
rozbieżność między producentami - czasami nawet do dwóch
numerów.
Jak dobierać odpowiedni rozmiar
obuwia:
Zmierz
wkładkę z butów które aktualnie używasz - ten sam
fason
buta i dopiero z tym wymiarem proszę szukać odpowiedniego rozmiaru
(wkładkę należy mierzyć w bucie). Można także zmierzyć stopę i dodać od
1 cm do 1,5 cm. Obydwa sposoby sprawdzają się w 99%. Na moich aukcjach zawsze pod
numerem obuwia jest informacja o długości wkładki.
Przy
zakupie na kilku moich aukcjach za przesyłkę płacisz raz (cena za
przesyłkę jest ustalana indywidualnie, zależy od wagi paczki - zgodnie
z cennikiem Poczty).
Wszystkie
zdjęcia są robione przeze mnie i może zdarzyć się tak, że kolor
(odcień) może lekko różnić się od oryginału - zdjęcia
czasami
wychodzą ciemniejsze lub jaśniejsze.
Co zrobić po wygranej aukcji ?
Napisz do mnie e-maila potwierdzającego udział w aukcji - podaj
swój login, napisz jaką preferujesz formę zapłaty:
- Przelew - czekam z wysyłką do zaksięgowania na moim koncie.
- Paczka za pobraniem - wysyłam praktycznie od razu (wysyłam tylko do
osób, które posiadają pełną aktywację i mają
ponad 10
pozytywnych komentarzy).
Po zaksięgowaniu środków na moim koncie, i po nadaniu paczki
wysyłam e-maila do kupującego z taką informacją.
Jeżeli paczka ma być wysłana na inny adres, proszę o niezwłoczną
informacje i adres na który ma być wysłana (dla
bezpieczeństwa
informację o zmianie adresu należy wysyłać przez Allegro, odnośnik -
Zadaj Pytanie Sprzedającemu).
Kontakt
Tel. 502-600-690
od 10:00 do 18:00
( poniedziałek - piątek )
e-mail : atena-ilawa@wp.pl
Na wszystkie pytania z miłą chęcią odpowiem
Dane firmy
F.H.U. „ATENA” Sławomir Zadura
ul. Królowej Jadwigi 9
14-200 Iława
tel.502-600-690
atena-ilawa@wp.pl
NIP 744-164-08-21
Regon 519545634
Dane do przelewu
F.H.U. „ATENA” Sławomir Zadura
ul. Królowej Jadwigi 9
14-200 Iława
BOŚ SA Oddział w Olsztynie
Numer konta 33154010722001501494850001
W tytule proszę
podać tylko swój login z Allegro oraz numer aukcji.
Dostawa
Wylicytowany towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej (wszystkie
paczki wysyłane są priorytetem). Paczki wysyłam najpóźniej
do
24h po zaksięgowaniu pieniędzy na moim koncie (w 99% jest to tego
samego dnia, lecz zdarzają się sytuacje, że paczka jest wysyłana
następnego dnia). Paczki wysyłane są w dni robocze po godz. 15.00 (nie wysyłam w soboty i
niedziele).
Informacje o kosztach przesyłki zawsze podaję na aukcjach (koszt przesyłki zależy od wagi
paczki - zgodnie z cennikiem Poczty ).
Nie odpowiadam za zaginięcie paczki (wtedy składam reklamację do Poczty
Polskiej i razem z kupującym czekamy na wyjaśnienie sprawy) Czas na
rozpatrzenie reklamacji przez Pocztę wynosi do 30 dni roboczych. Zdarza
się, że listonosz albo nie zostawi awizo albo ktoś wyciągnie je z drzwi
lub skrzynki. Po dostaniu e-maila ode mnie z informacją, że paczka
została wysłana, proszę po 1-2 dniach udać się na Pocztę i spytać o
paczkę. Zapobiegnie to sytuacji, że paczka leży na Poczcie a klient i
ja się denerwujemy.
Gwarancja
Na
obuwie jest udzielana gwarancja
producenta - czas podawany jest na aukcjach, zależy od producenta (chyba że w opisie aukcji
jest inaczej).
Bez dowodu zakupu (paragon
fiskalny lub faktura) - gwarancja nie będzie realizowana.
Przemakanie obuwia nie
podlega gwarancji i reklamacji.
Warunki gwarancji:
Gwarancji
podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta -
w obuwiu nie zużytym.
W
przypadku naprawy wad ukrytych klient nie może żądać
zwrotu gotówki.
-
jeżeli obuwie na gwarancji można naprawić, jest naprawiane
-
jeżeli nie można naprawić, a mam takie w sklepie - wysyłam
nowe
-
jeżeli nie mam w sklepie, klient dostaje zwrot gotówki
(tylko na konto)
Gwarant
ma 14-dni kalendarzowych od otrzymania towaru na
ustosunkowanie się do roszczeń klienta.
Jeżeli
roszczenie gwarancyjne jest niezasadne - klient
pokrywa koszt wysyłki w obie strony.
Obuwie
do rozpatrzenia gwarancji przyjmowane jest czyste.
Co nie podlega gwarancji:
-
obuwie z wadami jawnymi (widoczne w dniu zakupu)
-
obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne
(zamków,
gum, lycry, obcasów, elementów wierzchnich lub
elementów ozdobnych) oraz powstałe w wyniku braku
lub nieprawidłowej konserwacji
-
przebarwienia odzieży w obuwiu wykonanym na naturalnej podszewce
-
przemakanie obuwia
-
różnice w kolorze i strukturze skóry oraz
załamania i
zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych
właściwości skóry
-
wygoda obuwia, systemy pneumatyczne oraz elementy ozdobne,
w tym guziki, spinki itp.
-
naturalne zużywanie obuwia oraz wierzchników
(fleków)
Zwroty
W ciągu 10 dni od daty otrzymania paczki, masz prawo zwrócić
towar bez podawania przyczyn (oczywiście towar nie może być używany -
nie mówię tu o przymierzaniu). Przy zwrocie niezbędny jest
paragon fiskalny, dołączany do każdego towaru. Po stwierdzeniu że buty
noszą jakiekolwiek ślady użytkowania - odsyłam do kupującego na jego
koszt !
Zdaje sobie sprawę, że jest to handel na odległość i może zdarzyć się
tak, że zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań. Nie robię
żadnych problemów ze zwrotem, wymianą na inny nr lub zamianą
na
inny model (koszty przesyłek ponosi kupujący).
Pieniążki zwracam
tylko na konto. Paczki nadesłane do mnie " ZA POBRANIEM " nie będą w
ogóle odbierane.
Komentarze
Ze
względu na zapominanie przez użytkowników Allegro o
wystawieniu komentarza , ja wystawiam komentarz zawsze jako drugi.
Jeżeli
z różnych
przyczyn - towar niezgodnych z opisem lub nie spełniających Państwa
oczekiwań, jesteście Państwo niezadowoleni i macie zamiar wystawić
komentarz negatywny, proszę napisać do mnie e-maila i opisać problem.
Zawsze można się dogadać i zrobić tak, aby obie strony były zadowolone.
Jestem tylko człowiekiem i pomyłki niestety się zdarzają.
Faktury
Jeżeli
życzą sobie Państwo Fakturę VAT proszę w e-mailu
podać dane i zaznaczyć, że życzą sobie Państwo Fakturę VAT.
Dziękuję
i życzę miłej licytacji
|