lukaszbaldauf@wp.pl "BALDEX" Łukasz Baldauf - lukaszbaldauf@wp.pl
layout

 

 

Strona o mnie


Witam serdecznie


Priorytetem firmy jest zapewnienie państwu: bezpieczeństwa, wygody przeprowadzanej transakcji i zadowolenie z naszych artykułów.

Jeżeli jest Pan/i zainteresowany/a zakupem u mnie towaru to proszę przeczytać tę stronę do końca. Zajmie to co najwyżej 2-5 minut, a w ten sposób unikniemy nieporozumień.

Do każdego towaru dołączamy paragon fiskalny, lub na życzenie Fakturę VAT.

Aukcje należy czytać dokładnie i ze zrozumieniem - całe od góry do dołu. Zwłaszcza te na których są dostępne różne kolory butów. Na każdej aukcji podaję nr obuwia i w jakim kolorze jest dostępny.



Proszę nie sugerować się numerami butów, w tej chwili jest bardzo duża rozbieżność między producentami - czasami nawet do dwóch numerów.

Jak dobierać odpowiedni rozmiar obuwia:

Zmierz wkładkę z butów które aktualnie używasz - ten sam fason buta i dopiero z tym wymiarem proszę szukać odpowiedniego rozmiaru (wkładkę należy mierzyć w bucie). Można także zmierzyć stopę i dodać od 1 cm do 1,5 cm. Obydwa sposoby sprawdzają się w 99%. Na moich aukcjach zawsze pod numerem obuwia jest informacja o długości wkładki.

Przy zakupie na kilku moich aukcjach za przesyłkę płacisz raz (cena za przesyłkę jest ustalana indywidualnie, zależy od wagi paczki - zgodnie z cennikiem Poczty).

Wszystkie zdjęcia są robione przeze mnie i może zdarzyć się tak, że kolor (odcień) może lekko różnić się od oryginału - zdjęcia czasami wychodzą ciemniejsze lub jaśniejsze.



   
Co zrobić po wygranej aukcji ?

Napisz do mnie e-maila potwierdzającego udział w aukcji - podaj swój login, napisz jaką preferujesz formę zapłaty:

- Przelew - czekam z wysyłką do zaksięgowania na moim koncie.
- Paczka za pobraniem - wysyłam praktycznie od razu (wysyłam tylko do osób, które posiadają pełną aktywację i mają ponad 10 pozytywnych komentarzy).

Po zaksięgowaniu środków na moim koncie, i po nadaniu paczki wysyłam e-maila do kupującego z taką informacją.

Jeżeli paczka ma być wysłana na inny adres, proszę o niezwłoczną informacje i adres na który ma być wysłana (dla bezpieczeństwa informację o zmianie adresu należy wysyłać przez Allegro, odnośnik - Zadaj Pytanie Sprzedającemu).


Kontakt

Tel. 502-600-690

od 10:00 do 18:00
( poniedziałek - piątek )

e-mail : atena-ilawa@wp.pl

Na wszystkie pytania z miłą chęcią odpowiem


Dane firmy

F.H.U. „ATENA” Sławomir Zadura
ul. Królowej Jadwigi 9
14-200 Iława
tel.502-600-690
atena-ilawa@wp.pl

NIP 744-164-08-21
Regon 519545634


Dane do przelewu

F.H.U. „ATENA” Sławomir Zadura
ul. Królowej Jadwigi 9
14-200 Iława
BOŚ SA Oddział w Olsztynie
Numer konta 33154010722001501494850001

W tytule proszę podać tylko swój login z Allegro oraz numer aukcji.



   
Dostawa

Wylicytowany towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej (wszystkie paczki wysyłane są priorytetem). Paczki wysyłam najpóźniej do 24h po zaksięgowaniu pieniędzy na moim koncie (w 99% jest to tego samego dnia, lecz zdarzają się sytuacje, że paczka jest wysyłana następnego dnia). Paczki wysyłane są w dni robocze po godz. 15.00 (nie wysyłam w soboty i niedziele).

Informacje o kosztach przesyłki zawsze podaję na aukcjach (koszt przesyłki zależy od wagi paczki - zgodnie z cennikiem Poczty ).

Nie odpowiadam za zaginięcie paczki (wtedy składam reklamację do Poczty Polskiej i razem z kupującym czekamy na wyjaśnienie sprawy) Czas na rozpatrzenie reklamacji przez Pocztę wynosi do 30 dni roboczych. Zdarza się, że listonosz albo nie zostawi awizo albo ktoś wyciągnie je z drzwi lub skrzynki. Po dostaniu e-maila ode mnie z informacją, że paczka została wysłana, proszę po 1-2 dniach udać się na Pocztę i spytać o paczkę. Zapobiegnie to sytuacji, że paczka leży na Poczcie a klient i ja się denerwujemy.


Gwarancja

Na obuwie jest udzielana gwarancja producenta - czas podawany jest na aukcjach, zależy od producenta  (chyba że w opisie aukcji jest inaczej).

Bez dowodu zakupu (paragon fiskalny lub faktura) - gwarancja nie będzie realizowana.

Przemakanie obuwia nie podlega gwarancji i reklamacji.


Warunki gwarancji:

Gwarancji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta - w obuwiu nie zużytym.

W przypadku naprawy wad ukrytych klient nie może żądać zwrotu gotówki.

- jeżeli obuwie na gwarancji można naprawić, jest naprawiane

- jeżeli nie można naprawić, a mam takie w sklepie - wysyłam nowe

- jeżeli nie mam w sklepie, klient dostaje zwrot gotówki (tylko na konto)

Gwarant ma 14-dni kalendarzowych od otrzymania towaru na ustosunkowanie się do roszczeń klienta.

Jeżeli roszczenie gwarancyjne jest niezasadne - klient pokrywa koszt wysyłki w obie strony.

Obuwie do rozpatrzenia gwarancji przyjmowane jest czyste.


Co nie podlega gwarancji:

- obuwie z wadami jawnymi (widoczne w dniu zakupu)

- obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne

(zamków, gum, lycry, obcasów, elementów wierzchnich lub elementów ozdobnych) oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji

- przebarwienia odzieży w obuwiu wykonanym na naturalnej podszewce

- przemakanie obuwia

- różnice w kolorze i strukturze skóry oraz załamania i zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry

- wygoda obuwia, systemy pneumatyczne oraz elementy ozdobne, w tym guziki, spinki itp.

- naturalne zużywanie obuwia oraz wierzchników (fleków)


   
Zwroty

W ciągu 10 dni od daty otrzymania paczki, masz prawo zwrócić towar bez podawania przyczyn (oczywiście towar nie może być używany - nie mówię tu o przymierzaniu). Przy zwrocie niezbędny jest paragon fiskalny, dołączany do każdego towaru. Po stwierdzeniu że buty noszą jakiekolwiek ślady użytkowania - odsyłam do kupującego na jego koszt !

Zdaje sobie sprawę, że jest to handel na odległość i może zdarzyć się tak, że zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań. Nie robię żadnych problemów ze zwrotem, wymianą na inny nr lub zamianą na inny model (koszty przesyłek ponosi kupujący).

Pieniążki zwracam tylko na konto. Paczki nadesłane do mnie " ZA POBRANIEM " nie będą w ogóle odbierane.


Komentarze 

Ze względu na zapominanie przez użytkowników Allegro o wystawieniu komentarza , ja wystawiam komentarz zawsze jako drugi.


   
Jeżeli z różnych przyczyn - towar niezgodnych z opisem lub nie spełniających Państwa oczekiwań, jesteście Państwo niezadowoleni i macie zamiar wystawić komentarz negatywny, proszę napisać do mnie e-maila i opisać problem. Zawsze można się dogadać i zrobić tak, aby obie strony były zadowolone. Jestem tylko człowiekiem i pomyłki niestety się zdarzają.


Faktury

Jeżeli życzą sobie Państwo Fakturę VAT proszę w e-mailu podać dane i zaznaczyć, że życzą sobie Państwo Fakturę VAT.



Dziękuję i życzę miłej licytacji




  

Copyright ©2007 atena-ilawa.prv.pl